„Integrativna psihoterapija igrom“ je dvogodišnji program koji je namijenjen savjetodavnim terapeutima i psihoterapeutima da steknu znanja i vještine dječjeg i adolescentnog psihoterapeuta.

Sadrži 300 školskih sati edukacije. Uz edukaciju studenti imaju dodatne obveze poput osobne psihoterapije, supervizije kada se počne raditi s djecom te druge u okvirima same edukacije. No što će se učiti u samoj edukaciji?

Kako je riječ o velikom broju sati, spomenut ćemo samo neke od tema:

  • Naučit ćete o različitim modalitetima terapije igom koji će obuhvaćati direktivan i nedirektivan pristup rada. Ovo će vam omogućiti da razvijete fleksibilnost te da možete odgovoriti na različite potrebe djece, mladih i njihovih roditelja.
  • Naučit ćete kako prikupiti relevantne podatke o djetetu te na osnovi toga ćete moći donositi kvalitetniju procjenu kakav oblik tretmana treba to dijete i obitelj.
  • Naučit ćete koji oblik rada s ovim djetetom i obitelji je najprimjereniji: individualna psihoterapija, rad s djetetom i roditeljima, rad samo s roditeljem ili neki drugi.
  • Također, naučit ćete prepoznavati da li se uzrok djetetovih simptoma nalazi u kontekstu u kojem živi i boravi (npr. u vrtiću, školi) te kako možete razvijati interdisciplinarnu suradnju s ciljem odgovaranja na djetetove potrebe
  • Obradit ćemo neke vama već poznate teme poput privrženosti i temperamenta na dubljoj razini, povezivajući ih sa vašom novoj ulogom i kontekstom u kojem ćete to primjenjivati
  • Naučit ćete koristiti igru i različite kreativne materijale poput pijeska, crteža, lutki; Potaknut ćemo vašu spontanost, zaigranosti i kreativnost te što je također iznimno važno, naučit ćete razumjeti što vam dijete poručuje kroz igru, izabrane simbole i metafore te same medije i naravno, u skladu s time ćete provjeravati svoje hipoteze koje ste postavili vezano za dijete i njegovu obitelj, dorađivati plan tretmana i planirati daljnje intervencije
  • Osobito na drugoj godini edukacije stavit ćemo naglasak na specifične probleme i situacije koji su i razlozi zašto nam djeca i obitelji dolaze na psihoterapiju poput: anksioznosti, agresivnost prema sebi i drugima, traume te ćemo obuhvatiti specifične populacije djece poput djece s teškoćama u razvoju i darovitu djecu

Opisani sadržaj održavat će se na dva različita načina: kroz radionice uživo koje će se održavati svaka dva mjeseca i kroz mjesečne online seminare. Online seminari su proizašli iz našeg iskustva održavanja edukacija tijekom razdoblja pandemije korona virusom te smo prepoznali velike prednosti ovakve nadopune edukacije.

Online seminari će na prvoj godini služiti primarno za produbljivanje teorijskog razumijevanja a na drugoj godini će se koristiti i za povezivanje teorije s praksom čime će imati supervizijske elemente i služit kao nadopuna primarnom supervizijskom procesu.

Izuzev nekih okolnosti koji će biti pravovremeno iskomunicirane, studenti će biti poticani da počnu raditi s klijentima nakon prvih nekoliko radionica na prvoj godini edukacije. Organizacija rada s klijentima, bit će na studentima.

Edukacija je značajno unaprijeđena od svoje prve verzije na osnovi iskustva i znanja koje je glavna edukatorica stekla u posljednih pet godina u ulogama edukatorice, supervizorice i psihoterapeutkinje.

Ako vam se ovaj opis edukacije i način vođenja čini privlačnim, slobodno nas kontaktirajte na [email protected] bilo za više informacija o samom programu ili radi želje upisa u uvodnu edukaciju iz integrativne psihoterapije igrom, što je ujedno i prvi korak za upisivanje ovog programa.

Sljedeća uvodna edukacija iz Integrativne psihoterapije igrom: 22.09.2020.

Dvogodišnja edukacija iz Integrativne psihoterapije igrom počinje: 22.01.2021.

Više o edukaciji “Integrativna psihoterapija igrom” možete pročitati ovdje: https://centarproventus.hr/integrativna-psihoterapija-igrom/